Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВітковська, К.В.-
dc.contributor.authorVitkovskaya, E.-
dc.date.accessioned2021-07-21T07:02:28Z-
dc.date.available2021-07-21T07:02:28Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГаращенко О. В. Питання проведення вибіркових обстежень у маркетингових досліджень / О. В. Гаращенко, К. В. Вітковська // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса : ОНЕУ, 2020. – Вип. 6. – Ч. І. – С. 176–181.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13163-
dc.description.abstractПроаналізовано основні методи маркетингового дослідження за допомогою вибіркових обстежень, його планування та організацію. Узагальнено сутність системи маркетингу та місце маркетингових досліджень на сучасному конкурентному ринку.en_US
dc.description.abstractThe basic methods of marketing research with the help of sample surveys, its planning and organization are analyzed. The essence of the marketing system and the place of marketing research in the modern competitive market are generalized.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectзондуючіen_US
dc.subjectдескриптивніen_US
dc.subjectпошукове дослідженняen_US
dc.subjectпідсумкове дослідженняen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectprobingen_US
dc.subjectdescriptiveen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectinal researchen_US
dc.titleПитання проведення вибіркових обстежень у маркетингових дослідженьen_US
dc.title.alternativeIssues of sample surveys in marketing researchen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:2020. Випуск 6.
Кафедра статистики та математичних методів в економіці



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.