Маркетинг в банке
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одесский государственный экономический университет
Анотація
В учебном пособии рассматриваются актуальные вопросы банковского маркетинга. По структуре учебное пособие подразделяется на три части. Содержание и методология изложения первой части соответствует основным принципам классического банковского маркетинга. Вторая часть пособия посвящена современным тенденциям развития маркетинга в банковской сфере. Третья часть включает материалы для самостоятельной работы, которые состоят из вопросов для самоконтроля, тестов, задач и ситуационных заданий.
У навчальному посібнику розглядаються актуальні питання банківського маркетингу. За структурою навчальний посібник підрозділяється на три частини. Зміст і методологія викладу першої частини відповідає основним принципам класичного банківського маркетингу. Друга частина посібника присвячена сучасним тенденціям розвитку маркетингу в банківській сфері. Третя частина включає матеріали для самостійної роботи, які складаються з питань для самоконтролю, тестів, завдань і ситуаційних завдань.
The tutorial discusses topical issues of bank marketing. According to the structure tutorial is divided into three parts. Content and methodology of the first part corresponds to the basic principles of classical bank marketing. The second part of the manual is devoted to modern trends of marketing in banking. The third part includes the materials for self-study, which consist of questions for self-testing, tests, tasks and situational tasks.
У навчальному посібнику розглядаються актуальні питання банківського маркетингу. За структурою навчальний посібник підрозділяється на три частини. Зміст і методологія викладу першої частини відповідає основним принципам класичного банківського маркетингу. Друга частина посібника присвячена сучасним тенденціям розвитку маркетингу в банківській сфері. Третя частина включає матеріали для самостійної роботи, які складаються з питань для самоконтролю, тестів, завдань і ситуаційних завдань.
The tutorial discusses topical issues of bank marketing. According to the structure tutorial is divided into three parts. Content and methodology of the first part corresponds to the basic principles of classical bank marketing. The second part of the manual is devoted to modern trends of marketing in banking. The third part includes the materials for self-study, which consist of questions for self-testing, tests, tasks and situational tasks.
Опис
Ключові слова
маркетинг, банковский маркетинг, исследование банковского рынка, сегментирование банковского рынка, маркетинговая стратегия банка, маркетинг, банківський маркетинг, дослідження банківського ринку, сегментування банківського ринку, маркетингова стратегія банку, marketing, bank marketing, research banking market, banking market segmentation, marketing strategy of the bank
Бібліографічний опис
Ухличева Л. И. Маркетинг в банке: учебное пособие для изучения дисциплины / Л. И. Ухличева. – Одесса: ОГЭУ, 2008. – 336 с.