Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУхличева, Л.И.-
dc.contributor.authorУхлічева, Л.І.-
dc.contributor.authorUhlicheva, L.-
dc.date.accessioned2014-05-05T19:44:01Z-
dc.date.available2014-05-05T19:44:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationУхличева Л. И. Маркетинг в банке: учебное пособие для изучения дисциплины / Л. И. Ухличева. – Одесса: ОГЭУ, 2008. – 336 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1318-
dc.description.abstractВ учебном пособии рассматриваются актуальные вопросы банковского маркетинга. По структуре учебное пособие подразделяется на три части. Содержание и методология изложения первой части соответствует основным принципам классического банковского маркетинга. Вторая часть пособия посвящена современным тенденциям развития маркетинга в банковской сфере. Третья часть включает материалы для самостоятельной работы, которые состоят из вопросов для самоконтроля, тестов, задач и ситуационных заданий.ru_RU
dc.description.abstractУ навчальному посібнику розглядаються актуальні питання банківського маркетингу. За структурою навчальний посібник підрозділяється на три частини. Зміст і методологія викладу першої частини відповідає основним принципам класичного банківського маркетингу. Друга частина посібника присвячена сучасним тенденціям розвитку маркетингу в банківській сфері. Третя частина включає матеріали для самостійної роботи, які складаються з питань для самоконтролю, тестів, завдань і ситуаційних завдань.-
dc.description.abstractThe tutorial discusses topical issues of bank marketing. According to the structure tutorial is divided into three parts. Content and methodology of the first part corresponds to the basic principles of classical bank marketing. The second part of the manual is devoted to modern trends of marketing in banking. The third part includes the materials for self-study, which consist of questions for self-testing, tests, tasks and situational tasks.-
dc.language.isoruru_RU
dc.publisherОдесский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбанковский маркетингru_RU
dc.subjectисследование банковского рынкаru_RU
dc.subjectсегментирование банковского рынкаru_RU
dc.subjectмаркетинговая стратегия банкаru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбанківський маркетингru_RU
dc.subjectдослідження банківського ринкуru_RU
dc.subjectсегментування банківського ринкуru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегія банкуru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjectbank marketingru_RU
dc.subjectresearch banking marketru_RU
dc.subjectbanking market segmentationru_RU
dc.subjectmarketing strategy of the bankru_RU
dc.titleМаркетинг в банкеru_RU
dc.title.alternativeМаркетинг у банкуru_RU
dc.title.alternativeMarketing in the bankru_RU
dc.typeLearning Objectru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг в банке.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.