Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13190
Title: Тенденції розвитку маркетингової діяльності в сучасних умовах
Other Titles: Trends in the development of marketing activities in modern conditions
Authors: Гострик, О.М.
Hostryk, A.
Citation: Афоніна В. В. Тенденції розвитку маркетингової діяльності в сучасних умовах / В. В. Афоніна, О. М. Гострик // Розвиток маркетингової діяльності в умовах економічної глобалізації : матеріали XII Міжнародної науково–практичної Інтернет-конференції фахівців, магістрантів, аспірантів та науковців (9-10 червня 2021 р.). – Одеса : ОДАБА, 2021. – С. 10–15.
Issue Date: 2021
Keywords: глобалізація економіки
ринок
маркетинг
стратегія
globalization of economy
market
marketing
strategy
Abstract: В доповіді розглянуті питання оцінки функцій маркетингу в сучаних умовах. Проведена оцінка впливу процесу глобалізації на розвиток націнальних економік країн світу. Запропоновані підходи зберігання стійкої конкурентної переваги для сучасних фирм.
The report examines the issues of assessing marketing functions in modern conditions. The assessment of the impact of the globalization process on the development of the national economies of the countries of the world. The proposed approaches to maintaining a sustainable competitive advantage for modern firms.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13190
Appears in Collections:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.