Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13195
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorArtyukh, O.-
dc.contributor.authorMurenko, T.-
dc.contributor.authorАртюх, О.В.-
dc.contributor.authorМуренко, Т.О.-
dc.date.accessioned2021-08-16T07:35:00Z-
dc.date.available2021-08-16T07:35:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationZamkova N. Entrepreneurship Education as a Narrative Creativity in Digital Technology Coordinates / N. Zamkova, V. Bondarenko, G. Pchelianska, O. Artyukh, T. Murenko // International Journal of Entrepreneurship. – 2021. – Vol. 25. – Issue 7. – P. 1–7.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13195-
dc.description.abstractA model of designing digital narrative in entrepreneurship education is developed and grounded, which involves implementation of such interaction between teachers and students, during which the rational-logical and sensory-emotional characteristics of educational information are transmitted and acquired not only through verbal, but also other information channels through digital narratives. The model of designing digital narratives in education functionally combines five interconnected components: axiological-motivational, analyticalsemantic, program-technological, praxeological-creative, result-reflexive, the content of which is specified by type, form of study, subject area, individual age specifics, material and technological resources, time availability, subjective characteristics of participants in the educational process. The model can be implemented in traditional, combined, distance learning, and it is an important component of open education systems.en_US
dc.description.abstractРозроблено та обґрунтовано модель проектування цифрового наративу в освіті підприємництва, яка передбачає реалізацію такої взаємодії між викладачами та учнями, під час якої раціонально-логічні та сенсорно-емоційні характеристики навчальної інформації передаються та набуваються не лише за допомогою вербальної, а й інші інформаційні канали через цифрові розповіді. Модель конструювання цифрових наративів в освіті функціонально поєднує п’ять взаємопов’язаних компонентів: аксіологічно-мотиваційний, аналітично-семантичний, програмно-технологічний, праксеологічно-творчий, рефлексивний на результат, зміст якого конкретизується за типом, формою навчання, предметною областю, індивідуальним віком специфіка, матеріальні та технологічні ресурси, наявність часу, суб’єктивні характеристики учасників освітнього процесу.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectосвіта підприємництваen_US
dc.subjectцифрова розповідьen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectінформація та комунікаційні мережіen_US
dc.subjectentrepreneurship educationen_US
dc.subjectdigital narrativeen_US
dc.subjectcompetenceen_US
dc.subjectinformation and communication networksen_US
dc.titleEntrepreneurship Education as a Narrative Creativity in Digital Technology Coordinatesen_US
dc.title.alternativeОсвіта підприємництва як розповідна творчість у координаторах цифрових технологійen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Entrepreneurship Education as a Narrative Creativity in Digital Technology Coordinates.pdf290,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.