Випуск 40 : [38] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 38 з 38
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2010Особливості використання АВС-аналізу на підприємствах роздрібної торгівлі УкраїниЧукурна, О.П.
2010Особливості прибуткового підходу до оцінки вартості бізнесуЦуркан, Н.Г.
2010Еволюція концепцій логістикиХромов, О.П.
2010Суб’єкти вітчизняної інноваційної інфраструктури як засіб підвищення продуктивності праціСопенюк, О.М.
2010Складові системи матеріальної відповідальності промислового підприємстваСворобович, Л.М.; Своробович, Л.Н.; Svorobovich, L.
2010Використання теорії нечітких множин при виборі портфелю економічних стратегій підприємства харчової промисловостіМісько, Г.А.; Саєнсус, М.А.; Мисько, А.А.; Саенсус, М.А.; Misko, G.; Saiensus, M.
2010Проблеми визначення поняття конкурентоздатності підприємстваРадулов, Д.Д.; Радулов, Д.Д.; Radulov, D.
2010Еволюція концепції мотивації як складової стратегічного управління на підприємствіМачтакова, О.Г.
2010Теоретичні засади ефективності використання енергії на підприємствіЛітвінов, О.С.; Літвінова, В.О.; Литвинов, А.С.; Литвинова, В.А.; Litvinov, A.; Litvinova, V.
2010Формування стійких конкурентних переваг: концептуальна модельКузнецова, І.О.; Кузнецова, И.А.; Kuznetsova, I.
2010Оцінка групових факторів та інвестиційної привабливості підприємств зерно промислового комплексуКошельок, Г.В.; Кошелёк, Г.В.; Koshelek, G.
2010Проблеми формування конкурентного середовища ринку програмного забезпеченняГорбаченко, С.А.
2010Дослідження факторів, що впливають на стійкість розвитку підприємстваГончаренко, О.М.
2010Прогнозування ринкової частки продукції в умовах стратегічного управління підприємствомГайдаєнко, О.М.; Гайдаенко, О.Н.; Gaidaienko, O.
2010Оцінка якості менеджменту туристичної фірми на основі ключових економічних показниківБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2010Стратегічна реструктуризація як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємствШумілова, А.С.
2010Управління Левериджем з метою досягнення стійкого розвитку підприємстваЧернецька, Ю.А.
2010Значення сенсорних досліджень у маркетинговій політиці виробників харчових продуктівКунділовська, Т.А.; Кундиловская, Т.А.; Kundilovskaya, T.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 38 з 38