Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13246
Назва: Проблеми формування навичок діалогічного мовлення при вивченні другої іноземної мови
Інші назви: Problems of formation of skills of dialogic speech at studying of the second foreign language
Автори: Заволока, С.І.
Zavoloka, S.
Бібліографічний опис: Заволока, С. І. роблеми формування навичок діалогічного мовлення при вивченні другої іноземної мови / С. І. Заволока // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 47 - 48.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: діалогічне мовлення
іноземна мова
dialogic speech
Foreign Language
Короткий огляд (реферат): Проблема навчання діалогічного мовлення багатоаспектна, тому досліджується багатьма науками: філософією, психологією, психолінгвістикою, мовознавством, лінгводидактикою. У працях філософів (Т. Батищева, В. Біблера, М. Кагана) визначено структуру, зміст і функції зовнішнього та внутрішнього діалогів у процесі спілкування. Структурно -синтаксичні й функціональні ознаки діалогічного мовлення висвітлено у працях таких учених -лінгвістів, як В. Артемова, В. Колодязної, О. Леонтьєва, Ю. Пасова, В. Скалкіна, Л. Як убинского. Види й мовні засоби діалогічних текстів досліджували: І. Зимня, А. Мирошніченко. Учені Г. Китайгородська, В. Колодязна, С. Ніколаєва, М. Пентелюк, Н. Скляренко, О. Соловова, В. Черниш присвятили праці розвитку діалогічного мовлення курсантів на основі навчання англійської мови. Також дослідженням формування комунікативної компетентності займалися Л. Морськата, О. Пометун, проблеми культури спілкування прикордонників досліджувалися Ю. Кудіновим, О. Мисечко, Н. Берестецькою та іншими науковцями. Однак, не зважаючи на велику кількість публікацій, вважаємо, що недостатньо вивченими залишаються ще аспекти професійного спілкування, а саме особливості навчання діалогічного мовлення.
The problem of teaching dialogic speech is multifaceted, so it is studied by many sciences: philosophy, psychology, psycholinguistics, linguistics, linguodidactics. In the works of philosophers (T. Batishchev, V. Bibler, M. Kagan) defined the structure, content and functions external and internal dialogues in the process of communication. Structurally-syntactic and functional features of dialogic speech are highlighted in the works of such linguists as V. Artemov, V. Kolodyazna, O. Leontiev, Y. Pasov, V. Skalkin, L. Yak Ubinsky. Types and language means of dialogic texts were studied by: I. Zymnya, A. Myroshnichenko. Scientists G. Kitaygorodskaya, V. Kolodyazna, S. Nikolaeva, M. Pentelyuk, N. Sklyarenko, O. Solovova, V. Chernysh dedicated works of development of dialogic speech of cadets on the basis of teaching English. Also L. Morskata, O. Pometun, studied the formation of communicative competence, problems of culture of communication of frontier guards were investigated by Yu. Kudinov, O. Mysechko, N. Berestetskaya and other scientists. However, despite the large number of publications, we believe that aspects of professional communication remain insufficiently studied, namely features of teaching dialogic speech.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13246
Інші ідентифікатори: JEL сlassification: А200
УДК 37.018.554:378
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.