Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1324
Title: Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банку
Other Titles: Формирование маркетинговой культуры в предпринимательской деятельности банка
The marketing culture formation in a bank entrepreneurial activity
Authors: Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
Citation: Завадська Д. В. Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банку / Д. В. Завадська // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2008. – №16 (72). – С. 83–90.
Issue Date: 2008
Publisher: Одеський державний економічний університет
Keywords: банк
ВНЗ
концепції
маркетингова культура
підприємницька діяльність
банк
ВУЗ
концепции
маркетинговая культура
предпринимательская деятельность
bank
institute of higher education
concepts
marketing culture
entrepreneurial activity
Abstract: Визначено особливості поняття маркетингової культури, фактори, що впливають на управління маркетинговою моделлю організаційної культури діяльності банку тощо. Досліджено відповідність ВНЗ України потребам суспільства в банківських робітниках.
Определены особенности понятия маркетинговой культуры, факторы, влияющие на управление маркетинговой моделью организационной культуры деятельности банка и др. Исследовано соответствие ВУЗов Украины потребностям общества в банковских работниках.
The purpose of this research is to identify the features of marketing culture concept, factors of the bank management influence on the makrting organizational culture. The conformity of the higher education institutes in Ukraine and the society needs in bank employees are investigated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1324
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.