Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258
Назва: Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій
Інші назви: Informatization of education in the context of modern trends
Автори: Балута, Т.П.
Baluta, T.
Бібліографічний опис: Балута Т. П. Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій / Т. П. Балута // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 3 - 4.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: інформатизація освіти
нова освітня парадигма
informatization of education
new educational paradigm
Короткий огляд (реферат): Інформатизація освіти розглядається як один з найважливіших засобів реалізації нової державної освітньої парадигми, в рамках якої відбувається перегляд орієнтирів: «з прагматичних вузькоспеціалізованих цілей на придбання фундаментальних міждисциплінарних з нань». Пріоритетами нової освітньої парадигми є: фундаментальність, що має на увазі орієнтацію на виявлення глибинних сутнісних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність, що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на міждисциплінарні зв ’язки; орієнтація на інтереси розвитку особистості. Нова парадигма значно підвищить соціальну значимість освіти завдяки оновленому змістовному, пізнавальному і світоглядному потенціалу його підстав
Informatization of education is considered as one of the most important means of implementing a new one state educational paradigm, in which there is a revision of guidelines: "from pragmatic narrowly specialized goals for the acquisition of fundamental interdisciplinary sciences. The priorities of the new educational paradigm are: fundamentality, which implies a focus on identification of deep essential bases and connections between various processes of the environment the world; integrity, which implies the introduction into education of unified cycles of fundamental disciplines, united by a common objective function and focused on interdisciplinary connections; orientation in the interests of personal development. The new paradigm will significantly increase the social significance of education due to the updated meaningful, cognitive and ideological potential of its foundations
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258
Інші ідентифікатори: JEL сlassification: D830; I210
УДК 3.316.4.35
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ.pdf295,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.