Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258
Назва: | Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій |
Інші назви: | Informatization of education in the context of modern trends |
Автори: | Балута, Т.П. Baluta, T. |
Бібліографічний опис: | Балута Т. П. Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій / Т. П. Балута // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 3 - 4. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Ключові слова: | інформатизація освіти нова освітня парадигма informatization of education new educational paradigm |
Короткий огляд (реферат): | Інформатизація освіти розглядається як один з найважливіших засобів реалізації нової
державної освітньої парадигми, в рамках якої відбувається перегляд орієнтирів: «з прагматичних
вузькоспеціалізованих цілей на придбання фундаментальних міждисциплінарних з нань».
Пріоритетами нової освітньої парадигми є: фундаментальність, що має на увазі орієнтацію на
виявлення глибинних сутнісних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього
світу; цілісність, що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін,
об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на міждисциплінарні зв ’язки; орієнтація
на інтереси розвитку особистості. Нова парадигма значно підвищить соціальну значимість освіти
завдяки оновленому змістовному, пізнавальному і світоглядному потенціалу його підстав Informatization of education is considered as one of the most important means of implementing a new one state educational paradigm, in which there is a revision of guidelines: "from pragmatic narrowly specialized goals for the acquisition of fundamental interdisciplinary sciences. The priorities of the new educational paradigm are: fundamentality, which implies a focus on identification of deep essential bases and connections between various processes of the environment the world; integrity, which implies the introduction into education of unified cycles of fundamental disciplines, united by a common objective function and focused on interdisciplinary connections; orientation in the interests of personal development. The new paradigm will significantly increase the social significance of education due to the updated meaningful, cognitive and ideological potential of its foundations |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258 |
Інші ідентифікатори: | JEL сlassification: D830; I210 УДК 3.316.4.35 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, історії та політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ.pdf | 295,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.