Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалута, Т.П.-
dc.contributor.authorBaluta, T.-
dc.date.accessioned2021-09-23T13:13:28Z-
dc.date.available2021-09-23T13:13:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL сlassification: D830; I210-
dc.identifierУДК 3.316.4.35-
dc.identifier.citationБалута Т. П. Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій / Т. П. Балута // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 3 - 4.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258-
dc.description.abstractІнформатизація освіти розглядається як один з найважливіших засобів реалізації нової державної освітньої парадигми, в рамках якої відбувається перегляд орієнтирів: «з прагматичних вузькоспеціалізованих цілей на придбання фундаментальних міждисциплінарних з нань». Пріоритетами нової освітньої парадигми є: фундаментальність, що має на увазі орієнтацію на виявлення глибинних сутнісних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність, що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на міждисциплінарні зв ’язки; орієнтація на інтереси розвитку особистості. Нова парадигма значно підвищить соціальну значимість освіти завдяки оновленому змістовному, пізнавальному і світоглядному потенціалу його підставen_US
dc.description.abstractInformatization of education is considered as one of the most important means of implementing a new one state educational paradigm, in which there is a revision of guidelines: "from pragmatic narrowly specialized goals for the acquisition of fundamental interdisciplinary sciences. The priorities of the new educational paradigm are: fundamentality, which implies a focus on identification of deep essential bases and connections between various processes of the environment the world; integrity, which implies the introduction into education of unified cycles of fundamental disciplines, united by a common objective function and focused on interdisciplinary connections; orientation in the interests of personal development. The new paradigm will significantly increase the social significance of education due to the updated meaningful, cognitive and ideological potential of its foundations-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectінформатизація освітиen_US
dc.subjectнова освітня парадигмаen_US
dc.subjectinformatization of educationen_US
dc.subjectnew educational paradigmen_US
dc.titleІнформатизація освіти в контексті сучасних тенденційen_US
dc.title.alternativeInformatization of education in the context of modern trendsen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ.pdf295,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.