Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балута, Т.П. | - |
dc.contributor.author | Baluta, T. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-23T13:13:28Z | - |
dc.date.available | 2021-09-23T13:13:28Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier | JEL сlassification: D830; I210 | - |
dc.identifier | УДК 3.316.4.35 | - |
dc.identifier.citation | Балута Т. П. Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій / Т. П. Балута // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 3 - 4. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13258 | - |
dc.description.abstract | Інформатизація освіти розглядається як один з найважливіших засобів реалізації нової державної освітньої парадигми, в рамках якої відбувається перегляд орієнтирів: «з прагматичних вузькоспеціалізованих цілей на придбання фундаментальних міждисциплінарних з нань». Пріоритетами нової освітньої парадигми є: фундаментальність, що має на увазі орієнтацію на виявлення глибинних сутнісних підстав і зв’язків між різноманітними процесами навколишнього світу; цілісність, що припускає впровадження в освіту єдиних циклів фундаментальних дисциплін, об’єднаних загальною цільовою функцією і орієнтованих на міждисциплінарні зв ’язки; орієнтація на інтереси розвитку особистості. Нова парадигма значно підвищить соціальну значимість освіти завдяки оновленому змістовному, пізнавальному і світоглядному потенціалу його підстав | en_US |
dc.description.abstract | Informatization of education is considered as one of the most important means of implementing a new one state educational paradigm, in which there is a revision of guidelines: "from pragmatic narrowly specialized goals for the acquisition of fundamental interdisciplinary sciences. The priorities of the new educational paradigm are: fundamentality, which implies a focus on identification of deep essential bases and connections between various processes of the environment the world; integrity, which implies the introduction into education of unified cycles of fundamental disciplines, united by a common objective function and focused on interdisciplinary connections; orientation in the interests of personal development. The new paradigm will significantly increase the social significance of education due to the updated meaningful, cognitive and ideological potential of its foundations | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | en_US |
dc.subject | інформатизація освіти | en_US |
dc.subject | нова освітня парадигма | en_US |
dc.subject | informatization of education | en_US |
dc.subject | new educational paradigm | en_US |
dc.title | Інформатизація освіти в контексті сучасних тенденцій | en_US |
dc.title.alternative | Informatization of education in the context of modern trends | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філософії, історії та політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ.pdf | 295,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.