Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвінова, В.О.-
dc.contributor.authorLitvinova, V.-
dc.date.accessioned2021-09-24T10:44:50Z-
dc.date.available2021-09-24T10:44:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL сlassification: M210; M310-
dc.identifierУДК 339.37-
dc.identifier.citationЛітвінова В. О. Сучасні технології продажу у сігменті B2C / В. О. Літвінова // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 109 - 110.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13268-
dc.description.abstractСьогодні процес продажу товарів – складна відкрита багатокомпонентна система, яка поєднує маркетингові, психологічні, технологічні та логістичні підсистеми. Як будь -яка відкрита система, процес продажу активно розвивається та вдосконалюється під впливом зовнішнього середовища. Мета існування цієї системи – постійне збільшення обсягів реалізації. Залежно від виду ринку, на якому реалізовується процес продажу, розроблюються, модифікуються та вдосконалюються специфічні, притаманні певному ринку технології продажу. Розглянемо деякі сучасні технологічні підходи до збільшення обсягів реалізації товарів на ринку B2C.en_US
dc.description.abstractToday, the process of selling goods - a complex open multi-component system, which combines marketing, psychological, technological and logistics subsystems. Like any open system, the sales process is actively developed and improved under the influence of the external environment. The purpose of this system is a constant increase in sales. Depending on the type of market in which the sales process is implemented, developed, modified and specific sales technologies specific to a certain market are improved. Consider some modern technological approaches to increase sales of goods in the B2C market.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectтехнології продажуen_US
dc.subjectсігмент B2Cen_US
dc.subjectsales technologyen_US
dc.subjectB2C segmenten_US
dc.titleСучасні технології продажу у сігменті B2Cen_US
dc.title.alternativeModern sales technologies in the B2C segmenten_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОДАЖУ У СІГМЕНТІ B2C.pdf324,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.