Визначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізу
Loading...
Date
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Атлант
Abstract
Визначено групи банків-лідерів і банків-аутсайдерів згідно показників, що підвищують привабливість банку для клієнта із застосуванням методу багатовімирного аналізу. Обгрунотовано необхідність проведення низки взаємопов'язаних перетворень в банківській установі для успішного впровадження клієнторієнтованого підходу.
Определены группы банков-лидеров и банков-аутсайдеров согласно показателей, повышающих привлекательность банка для клиента , с применением метода многомерного анализа. Обосновано необходимость проведения ряда взаимосвязанных преобразований в банковском учреждении для успешного внедрения клиентоориентированного подхода.
The result of this research was to identify the groups of bank-leaders and bank-outsiders. The method we used to research the bank attractiveness indicators for clients is the multivariate analysis. The need of bank interrelated changes to improve the succesful client-oriented approach was argued.
Определены группы банков-лидеров и банков-аутсайдеров согласно показателей, повышающих привлекательность банка для клиента , с применением метода многомерного анализа. Обосновано необходимость проведения ряда взаимосвязанных преобразований в банковском учреждении для успешного внедрения клиентоориентированного подхода.
The result of this research was to identify the groups of bank-leaders and bank-outsiders. The method we used to research the bank attractiveness indicators for clients is the multivariate analysis. The need of bank interrelated changes to improve the succesful client-oriented approach was argued.
Description
Citation
Завадська Д. В. Визначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізу / Д. В. Завадська // Розвиток банкiвської системи в умовах формування нової архiтектури фiнансового ринку: монографiя / ред. В. В. Коваленко. – Одеса: Атлант, 2012. – С. 479-491.