Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13270
Title: Результати оцінки продуктивності підприємств-виробників електроенергії з використанням методології DEA
Other Titles: The results of assessing the productivity of electricity generating enterprises using the DEA methodology
Authors: Пудичева, Г.О.
Pudycheva, G.
Citation: Пудичева Г. О. Результати оцінки продуктивності підприємств-виробників електроенергії з використанням методології DEA / Г. О. Пудичева // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 120 - 122.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: продуктивність підприємства
виробник електроенергії
DEA
enterprise productivity
electricity producer
DEA
Abstract: В управлінні енергетичними ланцюгами постачання визначення ефективності функціонування виробників енергії відіграє вирішальну роль. Проте при визначенні ефективності дуже часто ігнорується вплив роботи таких підприємств на навколишнє середовище, що є надзвичайно важливим в умовах переходу економіки на шлях сталого розвитку.
In the management of energy supply chains to determine efficiency the functioning of energy producers plays a crucial role. However, in determining the effectiveness very often the impact of the work of such enterprises on the existing environment is ignored extremely important in the transition of the economy to sustainable development
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13270
Other Identifiers: JEL сlassification: C520; Q430
УДК 330.48 : 658.26
Appears in Collections:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.