Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271
Title: Соціальний маркетинг: сучасні тенденції
Other Titles: Social marketing: current trends
Authors: Шкурупська, І.О.
Shkurupska, I.
Citation: Шкурупська О. І. Соціальний маркетинг: сучасні тенденції / О. І. Шкурупська // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 125-127.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: маркетинг
marketing
Abstract: Перед тим, як розібратися в сьогоденні й майбутньому соціального маркетингу, правильно звернутися до історії поняття «соціальний маркетинг».
Before Tim, I’ll go to the current social marketing, right go back to the history of the concept "social marketing".
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271
Other Identifiers: JEL сlassification: M320; O130
УДК 658.8: 697
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ.pdf359,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.