Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271
Назва: Соціальний маркетинг: сучасні тенденції
Інші назви: Social marketing: current trends
Автори: Шкурупська, І.О.
Shkurupska, I.
Бібліографічний опис: Шкурупська О. І. Соціальний маркетинг: сучасні тенденції / О. І. Шкурупська // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 125-127.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: маркетинг
marketing
Короткий огляд (реферат): Перед тим, як розібратися в сьогоденні й майбутньому соціального маркетингу, правильно звернутися до історії поняття «соціальний маркетинг».
Before Tim, I’ll go to the current social marketing, right go back to the history of the concept "social marketing".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271
Інші ідентифікатори: JEL сlassification: M320; O130
УДК 658.8: 697
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ.pdf359,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.