Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШкурупська, І.О.-
dc.contributor.authorShkurupska, I.-
dc.date.accessioned2021-09-27T06:33:04Z-
dc.date.available2021-09-27T06:33:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL сlassification: M320; O130-
dc.identifierУДК 658.8: 697-
dc.identifier.citationШкурупська О. І. Соціальний маркетинг: сучасні тенденції / О. І. Шкурупська // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 125-127.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13271-
dc.description.abstractПеред тим, як розібратися в сьогоденні й майбутньому соціального маркетингу, правильно звернутися до історії поняття «соціальний маркетинг».en_US
dc.description.abstractBefore Tim, I’ll go to the current social marketing, right go back to the history of the concept "social marketing".-
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleСоціальний маркетинг: сучасні тенденціїen_US
dc.title.alternativeSocial marketing: current trendsen_US
dc.typeConference Abstract-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ.pdf359,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.