Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2014-05-06T10:53:52Z-
dc.date.available2014-05-06T10:53:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Визначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізу / Д. В. Завадська // Розвиток банкiвської системи в умовах формування нової архiтектури фiнансового ринку: монографiя / ред. В. В. Коваленко. – Одеса: Атлант, 2012. – С. 479-491.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1327-
dc.description.abstractВизначено групи банків-лідерів і банків-аутсайдерів згідно показників, що підвищують привабливість банку для клієнта із застосуванням методу багатовімирного аналізу. Обгрунотовано необхідність проведення низки взаємопов'язаних перетворень в банківській установі для успішного впровадження клієнторієнтованого підходу.ru_RU
dc.description.abstractОпределены группы банков-лидеров и банков-аутсайдеров согласно показателей, повышающих привлекательность банка для клиента , с применением метода многомерного анализа. Обосновано необходимость проведения ряда взаимосвязанных преобразований в банковском учреждении для успешного внедрения клиентоориентированного подхода.-
dc.description.abstractThe result of this research was to identify the groups of bank-leaders and bank-outsiders. The method we used to research the bank attractiveness indicators for clients is the multivariate analysis. The need of bank interrelated changes to improve the succesful client-oriented approach was argued.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлантru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectклієнтru_RU
dc.subjectпоказники привабливостіru_RU
dc.subjectкластерний аналізru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectклиентru_RU
dc.subjectпоказатели привлекательностиru_RU
dc.subjectкластерный анализru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectclientru_RU
dc.subjectattractive caracteristicsru_RU
dc.subjectclaster analysis methodru_RU
dc.titleВизначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізуru_RU
dc.title.alternativeОпределение привлекательности украинских банков для клиентов с применением метода многомерного анализаru_RU
dc.title.alternativeThe estimation of bank attractiveness indicators for clients with the multivariate analysis methodru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.