Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський державний економічний університет
Анотація
В роботі надано результати дослідження щодо визначення рівня впровадження та використання українськими банками різних маркетингових підходів. Визначено етапи розвитку маркетингу в банківській діяльності України. Визначено причини відсутності сприйняття необхідності маркетингу в банках.
В работе представлены результаты исследования по определению уровня внедрения и использования украинскими банками разных маркетинговых подходов. Определены этапы развития маркетинга в банковской деятельности Украины. Определены причины отсутствия восприятия необходимости маркетинга в банках.
The result of this research was to define the rate of improvement and the different marketing concepts application in Ukrainian banks. The stages of marketing development of bank activity in Ukraine are described. The absence of reasons of the domastic banks marketing perception are investigated.
В работе представлены результаты исследования по определению уровня внедрения и использования украинскими банками разных маркетинговых подходов. Определены этапы развития маркетинга в банковской деятельности Украины. Определены причины отсутствия восприятия необходимости маркетинга в банках.
The result of this research was to define the rate of improvement and the different marketing concepts application in Ukrainian banks. The stages of marketing development of bank activity in Ukraine are described. The absence of reasons of the domastic banks marketing perception are investigated.
Опис
Бібліографічний опис
Завадська Д. В. Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку / Д. В. Завадська // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2009. – №1 (79). – С. 3-13.