Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13283
Title: Особливості використання статистичних методів в маркетингових дослідженнях
Other Titles: Features of the use of statistical methods in marketing research
Authors: Тарасова, К.І.
Tarasova, K.
Citation: Тарасова К. І. Особливості використання статистичних методів в маркетингових дослідженнях / К. І. Тарасова // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. ‒ С. 334-336.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: статистичні методи
маркетингові дослідження
кількісні методи маркетингового аналізу
statistical methods
marketing research
quantitative methods of marketing analysis
Abstract: Найбільш часто використовуваними кількісними методами маркетингового аналізу на підприємстві є статистичні методи. Статистична методологія використовується як для збору та обробки маркетингової інформації, так і для аналізу отриманих даних. Робота аналізує перелік ситуацій, в яких варто використовувати той чи інший статистичний метод.
The most commonly used quantitative methods of marketing analysis in the enterprise are statistical methods. Statistical methodology is used both for the collection and processing of marketing information and for the analysis of the obtained data. The work analyzes the list of situations in which one or another statistical method should be used.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13283
Other Identifiers: JEL сlassification: C100; М310
УДК 339.137:311
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.