Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.date.accessioned2021-09-28T08:07:40Z-
dc.date.available2021-09-28T08:07:40Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL сlassification: C100; М310-
dc.identifierУДК 339.137:311-
dc.identifier.citationТарасова К. І. Особливості використання статистичних методів в маркетингових дослідженнях / К. І. Тарасова // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. ‒ С. 334-336.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13283-
dc.description.abstractНайбільш часто використовуваними кількісними методами маркетингового аналізу на підприємстві є статистичні методи. Статистична методологія використовується як для збору та обробки маркетингової інформації, так і для аналізу отриманих даних. Робота аналізує перелік ситуацій, в яких варто використовувати той чи інший статистичний метод.en_US
dc.description.abstractThe most commonly used quantitative methods of marketing analysis in the enterprise are statistical methods. Statistical methodology is used both for the collection and processing of marketing information and for the analysis of the obtained data. The work analyzes the list of situations in which one or another statistical method should be used.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectстатистичні методиen_US
dc.subjectмаркетингові дослідженняen_US
dc.subjectкількісні методи маркетингового аналізуen_US
dc.subjectstatistical methodsen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectquantitative methods of marketing analysisen_US
dc.titleОсобливості використання статистичних методів в маркетингових дослідженняхen_US
dc.title.alternativeFeatures of the use of statistical methods in marketing researchen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.