Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328
Назва: Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку
Інші назви: Определение уровня внедрения концепций маркетинга в отечественном банке
The estimation of the rate improvement and the different marketing concepts application in domestic bank
Автори: Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
Бібліографічний опис: Завадська Д. В. Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку / Д. В. Завадська // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2009. – №1 (79). – С. 3-13.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Ключові слова: банк
маркетингові концепції
етапи та ступінь розвитку
банк
маркетинговые концепции
этапи та уровень развития
bank
marketing concepts
stages and rate of development
Короткий огляд (реферат): В роботі надано результати дослідження щодо визначення рівня впровадження та використання українськими банками різних маркетингових підходів. Визначено етапи розвитку маркетингу в банківській діяльності України. Визначено причини відсутності сприйняття необхідності маркетингу в банках.
В работе представлены результаты исследования по определению уровня внедрения и использования украинскими банками разных маркетинговых подходов. Определены этапы развития маркетинга в банковской деятельности Украины. Определены причины отсутствия восприятия необходимости маркетинга в банках.
The result of this research was to define the rate of improvement and the different marketing concepts application in Ukrainian banks. The stages of marketing development of bank activity in Ukraine are described. The absence of reasons of the domastic banks marketing perception are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.