Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2014-05-06T11:01:35Z-
dc.date.available2014-05-06T11:01:35Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банку / Д. В. Завадська // Науковий вісник. Одеський державний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2009. – №1 (79). – С. 3-13.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1328-
dc.description.abstractВ роботі надано результати дослідження щодо визначення рівня впровадження та використання українськими банками різних маркетингових підходів. Визначено етапи розвитку маркетингу в банківській діяльності України. Визначено причини відсутності сприйняття необхідності маркетингу в банках.ru_RU
dc.description.abstractВ работе представлены результаты исследования по определению уровня внедрения и использования украинскими банками разных маркетинговых подходов. Определены этапы развития маркетинга в банковской деятельности Украины. Определены причины отсутствия восприятия необходимости маркетинга в банках.-
dc.description.abstractThe result of this research was to define the rate of improvement and the different marketing concepts application in Ukrainian banks. The stages of marketing development of bank activity in Ukraine are described. The absence of reasons of the domastic banks marketing perception are investigated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectмаркетингові концепціїru_RU
dc.subjectетапи та ступінь розвиткуru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectмаркетинговые концепцииru_RU
dc.subjectэтапи та уровень развитияru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectmarketing conceptsru_RU
dc.subjectstages and rate of developmentru_RU
dc.titleВизначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банкуru_RU
dc.title.alternativeОпределение уровня внедрения концепций маркетинга в отечественном банкеru_RU
dc.title.alternativeThe estimation of the rate improvement and the different marketing concepts application in domestic bankru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.