Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послуг

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний економічний університет

Анотація

Стаття присвячена популярному напряму в бізнесі – CRM (Customer Relationship Management). Визначено передумови, переваги та недоліки впровадження CRM в банківській сфері. Автори проаналізували основні помилки і проблеми при реалізації стратегії CRM та описали основні напрями її використання.
Статья посвящена популярному направлению в бизнесе – CRM (Customer Relationship Management). Определены предпосылки, преимущества и недостатки внедрения CRM в банковской сфере. Авторы проанализировали основные ошибки и проблемы при реализации стратегии CRM и описали основные направления ее использования.
In this article the authors consider CRM (Customer Relationship Management) as a popular trend in business. There are preconditions; advantages and disadvantages of the CRM implementation in bank activity are defined. The main mistakes related to the problems of the CRM strategy implementation are analyzed and the major ways of using it are described.

Опис

Бібліографічний опис

Завадська Д. В. Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послуг / Д. В. Завадська, О. В. Яценко // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2013. – №27 (206). – С. 219–228.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються