Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1329
Назва: Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послуг
Інші назви: Перспективы использования стратегии CRM (Customer Relationship Management) на рынке банковских услуг
The application opportunity of CRM (Customer Relationship Management) strategy in the bank services market
Автори: Завадська, Д.В.
Яценко, О.В.
Завадская, Д.В.
Яценко, А.В.
Zavadska, D.
Yatsenko, A.
Бібліографічний опис: Завадська Д. В. Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послуг / Д. В. Завадська, О. В. Яценко // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2013. – №27 (206). – С. 219–228.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: банк
клієнт
CRM
взаємовідносини
управління
клієнт-центричність
банк
клиент
CRM
взаимоотношения
управление
клиент-центричность
bank
customer
CRM
relationship
management
client-oriented
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена популярному напряму в бізнесі – CRM (Customer Relationship Management). Визначено передумови, переваги та недоліки впровадження CRM в банківській сфері. Автори проаналізували основні помилки і проблеми при реалізації стратегії CRM та описали основні напрями її використання.
Статья посвящена популярному направлению в бизнесе – CRM (Customer Relationship Management). Определены предпосылки, преимущества и недостатки внедрения CRM в банковской сфере. Авторы проанализировали основные ошибки и проблемы при реализации стратегии CRM и описали основные направления ее использования.
In this article the authors consider CRM (Customer Relationship Management) as a popular trend in business. There are preconditions; advantages and disadvantages of the CRM implementation in bank activity are defined. The main mistakes related to the problems of the CRM strategy implementation are analyzed and the major ways of using it are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1329
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.