Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13298
Назва: Конкурентоспроможність підприємства на ринку споживчих послуг в контексті впровадження сучасних технологій
Інші назви: Competitiveness of the enterprise in the market of consumer services in the context of introduction of modern technologies
Автори: Гречкосій, І.Д.
Осичка, О.В.
Grechkosiy, I.
Osychka, O.
Бібліографічний опис: Гречкосій І. Д.Конкурентоспроможність підприємства на ринку споживчих послуг в контексті впровадження сучасних технологій / І. Д. Гречкосій // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 195 - 196.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
ринок споживчих послуг
впровадження сучасних технологій
introduction of modern technologies
consumer services market
introduction of modern technologies
Короткий огляд (реферат): Ефективне управління у сучасних умовах ринку – необхідна умова підвищення ефективності бізнесу, створення, розвитку і реалізації конкурентних переваг підприємств. В ринкових умовах господарювання набуває особливого значення вивчення проблеми відповідності організаційної структури управління цілям і задачам підприємства, а також внутрішнім і зовнішнім факторам, які впливають на нього. Управління конкурентоспроможністю ресторанів – складна проблема, вирішення якої пов’язано з удосконаленням всієї системи управління, зі здійсненням специфічної діяльності із збереження, розвитку та нарощування конкурентних переваг, зі створенням системи аналізу та контролю за діяльністю конкурентів, з розробки та реалізації стратегії конкуренції.
Effective management in modern market conditions is a necessary condition for efficiency business, creation, development and implementation of competitive advantages of enterprises. In market conditions management acquires special importance in studying the problem of organizational compliance management structures of the goals and objectives of the enterprise, as well as internal and external factors that affect it. Managing the competitiveness of restaurants is a complex problem, the solution of which is connected with the improvement of the whole management system, with the implementation of a specific one activities to maintain, develop and increase competitive advantage, with the creation of the system analysis and control over the activities of competitors, the development and implementation of competition strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13298
JEL classification: А100; D410; L200; M110
Інші ідентифікатори: УДК 631.15
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.