Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГречкосій, І.Д.-
dc.contributor.authorОсичка, О.В.-
dc.contributor.authorGrechkosiy, I.-
dc.contributor.authorOsychka, O.-
dc.date.accessioned2021-09-29T11:57:16Z-
dc.date.available2021-09-29T11:57:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierУДК 631.15-
dc.identifier.citationГречкосій І. Д.Конкурентоспроможність підприємства на ринку споживчих послуг в контексті впровадження сучасних технологій / І. Д. Гречкосій // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 195 - 196.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13298-
dc.identifier.uriJEL classification: А100; D410; L200; M110-
dc.description.abstractЕфективне управління у сучасних умовах ринку – необхідна умова підвищення ефективності бізнесу, створення, розвитку і реалізації конкурентних переваг підприємств. В ринкових умовах господарювання набуває особливого значення вивчення проблеми відповідності організаційної структури управління цілям і задачам підприємства, а також внутрішнім і зовнішнім факторам, які впливають на нього. Управління конкурентоспроможністю ресторанів – складна проблема, вирішення якої пов’язано з удосконаленням всієї системи управління, зі здійсненням специфічної діяльності із збереження, розвитку та нарощування конкурентних переваг, зі створенням системи аналізу та контролю за діяльністю конкурентів, з розробки та реалізації стратегії конкуренції.en_US
dc.description.abstractEffective management in modern market conditions is a necessary condition for efficiency business, creation, development and implementation of competitive advantages of enterprises. In market conditions management acquires special importance in studying the problem of organizational compliance management structures of the goals and objectives of the enterprise, as well as internal and external factors that affect it. Managing the competitiveness of restaurants is a complex problem, the solution of which is connected with the improvement of the whole management system, with the implementation of a specific one activities to maintain, develop and increase competitive advantage, with the creation of the system analysis and control over the activities of competitors, the development and implementation of competition strategy.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectринок споживчих послугen_US
dc.subjectвпровадження сучасних технологійen_US
dc.subjectintroduction of modern technologiesen_US
dc.subjectconsumer services marketen_US
dc.subjectintroduction of modern technologiesen_US
dc.titleКонкурентоспроможність підприємства на ринку споживчих послуг в контексті впровадження сучасних технологійen_US
dc.title.alternativeCompetitiveness of the enterprise in the market of consumer services in the context of introduction of modern technologiesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.