Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЯценко, О.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.contributor.authorЯценко, А.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.contributor.authorYatsenko, A.-
dc.date.accessioned2014-05-06T11:09:45Z-
dc.date.available2014-05-06T11:09:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послуг / Д. В. Завадська, О. В. Яценко // Науковий вісник. Одеський національний економічний університет. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія історія. – 2013. – №27 (206). – С. 219–228.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1329-
dc.description.abstractСтаття присвячена популярному напряму в бізнесі – CRM (Customer Relationship Management). Визначено передумови, переваги та недоліки впровадження CRM в банківській сфері. Автори проаналізували основні помилки і проблеми при реалізації стратегії CRM та описали основні напрями її використання.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена популярному направлению в бизнесе – CRM (Customer Relationship Management). Определены предпосылки, преимущества и недостатки внедрения CRM в банковской сфере. Авторы проанализировали основные ошибки и проблемы при реализации стратегии CRM и описали основные направления ее использования.-
dc.description.abstractIn this article the authors consider CRM (Customer Relationship Management) as a popular trend in business. There are preconditions; advantages and disadvantages of the CRM implementation in bank activity are defined. The main mistakes related to the problems of the CRM strategy implementation are analyzed and the major ways of using it are described.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський національний економічний університетru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectклієнтru_RU
dc.subjectCRMru_RU
dc.subjectвзаємовідносиниru_RU
dc.subjectуправлінняru_RU
dc.subjectклієнт-центричністьru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectклиентru_RU
dc.subjectCRMru_RU
dc.subjectвзаимоотношенияru_RU
dc.subjectуправлениеru_RU
dc.subjectклиент-центричностьru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectcustomerru_RU
dc.subjectCRMru_RU
dc.subjectrelationshipru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectclient-orientedru_RU
dc.titleПерспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послугru_RU
dc.title.alternativeПерспективы использования стратегии CRM (Customer Relationship Management) на рынке банковских услугru_RU
dc.title.alternativeThe application opportunity of CRM (Customer Relationship Management) strategy in the bank services marketru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.