Випуск 39 : [32] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 32 з 32
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2010Маркетингові стратегічні рішення в страхових компаніяхРулінська, О.В.; Рулинская, О.В.; Rulinskaya, O.
2010Оптимізація діяльності підприємства у сфері HR-менеджментуПучкова, С.І.; Пучкова, С.И.; Puchkova, S.
2010Розвиток експортної орієнтації підприємств олійно-жирової галузі УкраїниМузика, В.С.
2010Тенденції розвитку ринку праці в Одеській областіМозгальова, В.М.; Стеценко, С.В.
2010Еволюція теорії маркетингу в сучасних умовахЛитовченко, І.Л.
2010Сучасний стан і перспективи розвитку обліку на підприємствах малого бізнесуКубік, В.Д.; Муравська, В.В.
2010Реалізація імітаційної моделі в управлінні каналами збуту продукції кондитерських підприємствДіордіца, С.Г.; Падухевич, О.В.
2011Прогнозування стійкого розвитку економічної системи в умовах невизначеностіГончаренко, О.М.
2010Методичні аспекти оптимального управління стійкістю підприємстваГончаренко, О.М.
2010Теоретичні основи механізму протистояння недружньому поглинаннюБуднік, І.О.
2010Концепція організації потенціалу промислового підприємстваСабадирьова, А.Л.; Сабадырёва, А.Л.; Sabadyrova, A.
2010Ціни як індикатор ділової активності на ринку готельних послуг крупного містаГусєва, О.В.; Гусева, О.В.; Gusyeva, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 32 з 32