Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1333
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2014-05-06T12:19:51Z-
dc.date.available2014-05-06T12:19:51Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банком / Д. В. Завадська // Науковий вісник Буковинської державної фінансової академії. Економічні науки:збірник наукових праць. – Чернівці: БДФА, 2009. - Вип.1 (14). - С. 334-347.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1333-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню теоретичних питань взаємодії менеджменту та маркетингу, як основних складових управління сучасним банком. В роботі надані результаті дослідження, теоретичного узагальнення та нового рішення наукової проблеми управління банківським бізнесом.ru_RU
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию теоретических вопросов взаимодействия менеджмента и маркетинга, как основных составляющих управления современным банком. В работе представлены результаты исследования, теоретического обобщения и нового решения научной проблемы управления банковским бизнесом.-
dc.description.abstractThe article is intended to introduce the theoretical analysis of the marketing and management interaction that are the main modern components of a bank administration. The ways of the bank marketing and management conceptions development are analyzed and the interaction area of these categories are defined. This paper offers results of the research, theoretical generalizations and new solutions of the science problem in the banking administration.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherБДФАru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectсистема та методи управлінняru_RU
dc.subjectменеджмент та маркетингru_RU
dc.subjectконвергенція та дивергенціяru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.subjectфінансова стійкістьru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectсистема та методы управленияru_RU
dc.subjectменеджмент и маркетингru_RU
dc.subjectконвергенция та дивергенцияru_RU
dc.subjectприбыльru_RU
dc.subjectфинансовая устойчивостьru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectsystemru_RU
dc.subjectcontrol methodsru_RU
dc.subjectmanagement and marketingru_RU
dc.subjectconvergence and divergenceru_RU
dc.subjectprofitru_RU
dc.subjectfinancial stabilityru_RU
dc.titleВзаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банкомru_RU
dc.title.alternativeВзаимодействие менеджмента и маркетинга в управлении современным банкомru_RU
dc.title.alternativeThe management and marketing interaction in the modern bank administrationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.