Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13348
Назва: Сутність конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості та резервів її підвищення
Інші назви: The essence of the competitiveness of enterprises of food industry and reserves
Автори: Носаченко, О.А.
Nosachenko, O.
Бібліографічний опис: Носаченко О. А. Сутність конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості та резервів її підвищення / О. А. Носаченко // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 252 - 254.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: конкурентоспроможність
підприємство харчової промисловості
competitiveness
food enterprise
Короткий огляд (реферат): Проблема фальсифікації алкоголю і, зокрема, виноробної продукції залишається актуальною для економіки України, незважаючи на намагання держави викорінити цей сегмент тіньового ринку. Наразі використовується низка засобів боротьби з підробками: з боку держави періодично підвищуються мінімальні оптово-відпускні й роздрібні ціни на алкогольні вироби з метою зниження рентабельності виробництва алкогольного фальсифікату, кожній легальній одиниці алкогольної продукції надається марка акцизного податку, яка є бланком документу суворої звітності та підтверджує сплату акцизного податку, легальність ввезення та реалізації на території України; з боку виробника використовуються оригінальні закупорка, етикетка та тара, у яку розлито алкоголь.
The problem of falsification of alcohol, sprinkles, wine products becomes relevant for the economy of Ukraine, unaffected by the power of the vicinity market. Try to get low in the fight against the pits: from the side of the power periodically to promote the smallest wholesale and distribution prices for alcoholic virobi with a meta decrease in profitability of alcohol falsification, skin legal unit alcoholic products are given a stamp of excise tax, yak є letterhead document the validity and approval of the payment of the excise tax, the legality of importation and implementation in the territory Ukraine; on the side of the virobnik, the original blockage, label and container, at the yaku poured alcohol.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13348
Інші ідентифікатори: JEL сlassification: L660; O170
УДК 338.4:(663.25+634.8)(477.7)
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки, права та управління бізнесом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУТНІСТЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ.pdf358,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.