Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13348
Title: Сутність конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості та резервів її підвищення
Other Titles: The essence of the competitiveness of enterprises of food industry and reserves
Authors: Носаченко, О.А.
Nosachenko, O.
Citation: Носаченко О. А. Сутність конкурентоспроможності підприємств харчової промисловості та резервів її підвищення / О. А. Носаченко // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 252 - 254.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: конкурентоспроможність
підприємство харчової промисловості
competitiveness
food enterprise
Abstract: Проблема фальсифікації алкоголю і, зокрема, виноробної продукції залишається актуальною для економіки України, незважаючи на намагання держави викорінити цей сегмент тіньового ринку. Наразі використовується низка засобів боротьби з підробками: з боку держави періодично підвищуються мінімальні оптово-відпускні й роздрібні ціни на алкогольні вироби з метою зниження рентабельності виробництва алкогольного фальсифікату, кожній легальній одиниці алкогольної продукції надається марка акцизного податку, яка є бланком документу суворої звітності та підтверджує сплату акцизного податку, легальність ввезення та реалізації на території України; з боку виробника використовуються оригінальні закупорка, етикетка та тара, у яку розлито алкоголь.
The problem of falsification of alcohol, sprinkles, wine products becomes relevant for the economy of Ukraine, unaffected by the power of the vicinity market. Try to get low in the fight against the pits: from the side of the power periodically to promote the smallest wholesale and distribution prices for alcoholic virobi with a meta decrease in profitability of alcohol falsification, skin legal unit alcoholic products are given a stamp of excise tax, yak є letterhead document the validity and approval of the payment of the excise tax, the legality of importation and implementation in the territory Ukraine; on the side of the virobnik, the original blockage, label and container, at the yaku poured alcohol.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13348
Other Identifiers: JEL сlassification: L660; O170
УДК 338.4:(663.25+634.8)(477.7)
Appears in Collections:Кафедра економіки, права та управління бізнесом



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.