Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334
Title: Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послуг
Other Titles: Поведение клиентов при выборе банковских продуктов и услуг
The research of customer behaviour in choosing process of bank products and services
Authors: Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
Citation: Завадська Д. В. Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послуг / Д. В. Завадська // Ціноутворення в банківській справі: підручник. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 125-140.
Issue Date: 2010
Publisher: Атлант
Keywords: банк
ціноутворення
внутрішні можливості
поведінка клієнта
методи цінових досліджень
продукт
банк
ценообразование
внутренние возможности
поведение клиента
методы ценовых исследований
продукт
bank activity
price
formation processes
customer behaviour
internal abilities
price estimate methods
product
Abstract: Розглядаються чинники, що впливають на процессы прийняття рішень банком у сфері ціноутворення. Визначено особливості факторів цінової чутливості клієнтів банку в сучасних умовах та вплив їхньої поведінки на процесиформування ціни.
Рассматриваются факторы воздействия на процессы принятия решений банком в сфере ценообразования. Орпеделены особенности факторов ценовой чувствительности клиентов банка в современных условиях и воздействие их поведения на процессы формирования цены.
The research is to discribe the main factors influence on the desicions processe of price formation activity in a bank.The price susceptible to the clients` caracteristics and their behaviour which influence on price formation processes in modern conditions of bank activity are defined.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.