Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2014-05-06T12:27:06Z-
dc.date.available2014-05-06T12:27:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послуг / Д. В. Завадська // Ціноутворення в банківській справі: підручник. – Одеса: Атлант, 2010. – С. 125-140.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1334-
dc.description.abstractРозглядаються чинники, що впливають на процессы прийняття рішень банком у сфері ціноутворення. Визначено особливості факторів цінової чутливості клієнтів банку в сучасних умовах та вплив їхньої поведінки на процесиформування ціни.ru_RU
dc.description.abstractРассматриваются факторы воздействия на процессы принятия решений банком в сфере ценообразования. Орпеделены особенности факторов ценовой чувствительности клиентов банка в современных условиях и воздействие их поведения на процессы формирования цены.-
dc.description.abstractThe research is to discribe the main factors influence on the desicions processe of price formation activity in a bank.The price susceptible to the clients` caracteristics and their behaviour which influence on price formation processes in modern conditions of bank activity are defined.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлантru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectціноутворенняru_RU
dc.subjectвнутрішні можливостіru_RU
dc.subjectповедінка клієнтаru_RU
dc.subjectметоди цінових дослідженьru_RU
dc.subjectпродуктru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectценообразованиеru_RU
dc.subjectвнутренние возможностиru_RU
dc.subjectповедение клиентаru_RU
dc.subjectметоды ценовых исследованийru_RU
dc.subjectпродуктru_RU
dc.subjectbank activityru_RU
dc.subjectpriceru_RU
dc.subjectformation processesru_RU
dc.subjectcustomer behaviourru_RU
dc.subjectinternal abilitiesru_RU
dc.subjectprice estimate methodsru_RU
dc.subjectproductru_RU
dc.titleПоведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послугru_RU
dc.title.alternativeПоведение клиентов при выборе банковских продуктов и услугru_RU
dc.title.alternativeThe research of customer behaviour in choosing process of bank products and servicesru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послуг.pdf295,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.