Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13353
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Короленко, Н.В. | - |
dc.contributor.author | Korolenko, N. | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-08T07:26:59Z | - |
dc.date.available | 2021-10-08T07:26:59Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier | JEL сlassification: F100; F150 | - |
dc.identifier | УДК 339.5:339.92 | - |
dc.identifier.citation | Короленко Н. В. Зовнішня торгівля україни з ЄС: сучасні тенденції розвитку / Н. В. Короленко // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 274 - 276. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13353 | - |
dc.description.abstract | У 2010-х роках, на тлі стрімкого економічного прориву, КНР розробила концепцію відродження історичного Великого Шовкового шляху «Один пояс, один шлях» (One belt, one road, OBOR) і в 2013 р. висунула пропозицію щодо створення об’єднаних проєктів сухопутного «Економічного поясу Шовкового шляху», за якими Китай планує доставля ти товари в Європу і назад, і «Морського Шовкового шляху XXI століття», що включає вже наявні водні торгові шляхи виходу з портів Китаю в Європу, на яких КНР будує нові порти або модернізує наявні. | en_US |
dc.description.abstract | In the 2010s, amid a rapid economic breakthrough, China developed a concept revival of the historic Great Silk Road "One belt, one road" OBOR) and in 2013 proposed the creation of joint land projects The Silk Road Economic Belt, under which China plans to deliver goods to Europe and back, and the 21st Century Maritime Silk Road, which includes existing waterways exit from Chinese ports to Europe, where China is building new ports or upgrading existing ones. | - |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | en_US |
dc.subject | зовнішня торгівля | en_US |
dc.subject | ЄС | en_US |
dc.subject | foreign trade | en_US |
dc.subject | EU | en_US |
dc.title | Зовнішня торгівля україни з ЄС: сучасні тенденції розвитку | en_US |
dc.title.alternative | Ukraine's foreign trade with the EU: current development trends | en_US |
dc.type | Conference Abstract | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра міжнародних економічних відносин |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ З ЄС.pdf | 420,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.