Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1337
Назва: Ціноутворення в банківській справі
Інші назви: Ценообразование в банковском деле
Pricingin banking
Автори: Жердецька, Л.В.
Жердецкая, Л.В.
Zherdetska, L.
Бібліографічний опис: Жердецька Л. В. Ціноутворення в банківській справі: підручник / Л. В. Жердецька, Л. В. Кузнєцова. - Одеса: Атлант, 2008. - 320 с.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Атлант
Ключові слова: банк
фінансове управління
бюджетування
центр фінансової відповідальності
ціна
процентна ставка
тарифи
комісії
трансфертне ціноутворення
цінова політика
цінова стратегія
диференційоване ціноутворення
собівартість
прямі витрати
накладні витрати
фактор витрат
фінансові ресурси
точка беззбитковості
базова ставка
ефективна ставка
ринкова вартість бізнесу
банк
финансовое управление
бюджетирование
центр финансовой ответственности
цена
процентная ставка
тарифы
комиссии
трансфертное ценообразование
ценовая политика
ценовая стратегия
дифференцированное ценообразование
себестоимость
прямые затраты
накладные расходы
фактор затрат
финансовые ресурсы
точка безубыточности
базовая ставка эффективная ставка
рыночная стоимость бизнеса
bank
financial management
budgeting
financial responsibility centers
price
interestrate
fees
commissions
transfer pricing
pricing policy
pricing strategy
differentiated pricing
costs
direct costs
driver
financial resources
breakeven point
the base rate
effective rate
the market value of the business
Короткий огляд (реферат): У підручнику розглядаються принципи встановлення цін на банківські продукти та послуги. Основна увага приділяється сутності та методам ціноутворення в банківській справі, визначені особливості класифікації цін у сучасних умовах. Через аналіз кон’юнктури ринку банківських послуг проаналізовані фактори, що впливають на рівень цін. Авторами систематизовано вітчизняний і зарубіжний досвід ціноутворення на банківські продукти та послуги. Запропоновано комплекс різноманітних аналітичних матеріалів, добірки ситуацій та тестів.
В учебнике рассматриваются принципы установления цен на банковские продукты и услуги. Основное внимание уделяется сущности и методам ценообразования в банковском деле, определены особенности классификации цен в современных условиях. С помощью анализа рынка банковских услуг проанализированы факторы, влияющие на уровень цен. Авторами систематизированы отечественный и зарубежный опыт ценообразования на банковские продукты и услуги. Предложен комплекс разнообразных аналитических материалов, подборки ситуаций и тестов.
The principles of banking products and services pricing are discussed in the textbook. The focus is on the essence and methods of pricing in the banking. The classification features prices in today's environment are defined. Through the analysis of market conditions in banking the main pricing factors are determined.The authors systematized domestic and international experience in pricing of bank products and services. The lists of situations and tests are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1337
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ціноутворення в банківській справі.pdf2,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.