Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13399
Назва: Особливі риси сектору інтернет підприємництва
Інші назви: Special features of the internet entrepreneurship sector
Автори: Орленко, О.М.
Макась, С.О.
Orlenko, O.
Makas, S.
Бібліографічний опис: Орленко О. М. Особливі риси сектору інтернет підприємництва / О. М. Орленко, С. О. Макась // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – № 7-8 (284-285). – С. 117-122.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ідентифікатор DOI: 10.32680/2409-9260-2021-7-8-284-285-117-122
Ключові слова: Інтернет підприємництво
підприємництво
інформаційна економіка
Інтернет-компанія
Інтернет- магазин
бізнес
Internet entrepreneurship
entrepreneurship
information economy
Internet company
online store
business
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається місце та значення сфери Інтернет підприємництва як основного елементу інформаційної, "нової" економіки. Доведено важливість Інтернет підприємництва як важливого та перспективного напрямку розвитку української економіки Зазначено головні переваги та можливості, які відкриваються сучасним суб'єктам господарювання за допомогою сфери Інтернет. Виявлено, що Інтернет-компаніям притаманні риси компаній інноваційного типу, основна комерційна діяльність яких реалізується в мережі Інтернет. Визначено основні відмінні риси Інтернет-компаній від традиційних форм ведення бізнесу. Розглянуто основні принципи побудови бізнесу в мережі Інтернет. Розкрито особливості та елементи процесу організації Інтернет-компанії. Проаналізовано структуру та характеристику споживачів сфери Інтернет підприємництва.
Introduction. The Internet in the modern world, and in the economy in particular, is constantly opening new directions and expanding existing ones. The process of transformation of the Internet in accordance with the needs of the economy and society is constantly taking place, and in turn, the approaches to doing business by business entities under the influence of Internet technologies are changing. This requires meticulous attention and study of these transformations. The paper presents the basic principles of business organization of the Internet, due to the special environment in which Internet companies operate. Purpose. Purpose of the article is to analyze the particular qualities of Internet companies development in Ukraine and to identify the most innovative promising areas. Results. Based on theoretical generalizations, the article identifies two main approaches to economic regulation - positive and normative. Based on the achievements of modern theories of regulation, the need and goals of regulation of the banking sector of the economy are formulated: at the microlevel - is the protection of consumer rights through social networks; at the macrolevel - support for Internet companies. Scientific novelty. The article develops conceptual approaches to the regulation of Internet business. The goal of the work. The main purpose of the work is to analyze the Internet from an economic point of view, to study its role in the economy and entrepreneurship, as well as to study the distinctive features of management in Internet entrepreneurship and it spositive differences from traditional business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13399
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності
№ 7-8 (284-285)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
117-122.pdf577,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.