Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Атлант

Анотація

Проаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.
The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.

Опис

Бібліографічний опис

Завадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються