Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Атлант
Анотація
Проаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.
The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.
The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.
Опис
Ключові слова
банк, споживча оцінка, стратегії ціноутворення, дохідність інвестицій у маркетингові дослідження, банк, потребительская оценка, стратегии ценообразования, доходность инвестиций в маркетинговые исследования, bank, customer estimation, price formation strategy, the investment profitability of a marketing research
Бібліографічний опис
Завадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.