Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340
Назва: Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку
Інші назви: Влияния стратегии маркетинга на процессы ценообразования у банку
The marketing strategy influence on the price formation activity of a bank
Автори: Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
Бібліографічний опис: Завадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.
Дата публікації: 2008
Видавництво: Атлант
Ключові слова: банк
споживча оцінка
стратегії ціноутворення
дохідність інвестицій у маркетингові дослідження
банк
потребительская оценка
стратегии ценообразования
доходность инвестиций в маркетинговые исследования
bank
customer estimation
price formation strategy
the investment profitability of a marketing research
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.
The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку.pdf338,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.