Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13401
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTereshchuk, O.-
dc.contributor.authorLysiuk, T.-
dc.contributor.authorDrobetska, V.-
dc.contributor.authorТерещук, О.С.-
dc.contributor.authorЛисюк, Т.В.-
dc.contributor.authorДробецька, В.С.-
dc.date.accessioned2021-10-13T06:39:21Z-
dc.date.available2021-10-13T06:39:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTereshchuk O. Analysis of the market of italian tourist services as a factor of social and economic development before and during the covid-19 pandemic / O. Tereshchuk, T. Lysiuk, V. Drobetska // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Одеса : ОНЕУ, 2021. – № 7-8 (284-285). – С. 130-136.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13401-
dc.description.abstractPurpose. The purpose of this study is to analyze the current issue, namely the situation in the Italian tourism industry, as a lever for the development of society and economy before and during the COVID-19 pandemic and the leader among European countries in tourism development. Method. This article uses the methods of analysis, synthesis, comparison and systematization to make theoretical generalizations. Use the logical generalization method and the systematic method to draw conclusions. Results. The article found that due to the spread of the coronavirus, the Italian tourism industry is facing what may be the most serious crisis in the history of the world economy. It is said that during the pandemic caused by COVID-19, it was tourism that suffered the most, due to limited measures inviting the state to relocate citizens, quarantine, and ban the air transportation of others. Practical importance. Practical suggestions to solve the crisis and put them into practice will reduce the negative impact of the pandemic on the Italian economy and tourism economy.en_US
dc.description.abstractМетою даного дослідження є аналіз поточної проблеми, а саме ситуації в італійській туристичній галузі, як важеля розвитку суспільства та економіки до та під час пандемії COVID-19 та лідера серед європейських країн у розвитку туризму. Методика. У статті використано методи теоретичного узагальнення із використанням елементів аналізу, синтезу, порівняння і систематизації. Для формування висновків застосовано метод логічного узагальнення та системного підходу. Результати. У статті з’ясовано, що у зв’язку із поширенням коронавірусу туристична індустрія Італії постала перед кризою, яка може виявитися найгіршою в історії світової економіки. Указано, що під час пандемії, спричиненої COVID-19, саме туризм постраждав найбільше, зокрема через обмежувальні заходи, які запроваджують держави на пересування громадян, карантин, заборону авіаперевезень тощо. Тому, оцінивши сьогоднішній стан туризму, з’ясовано, що іноземні потоки в країну постраждали найбільше, адже Італія значною мірою залежить від Європи, з якої надходить 79% туристів. Загальний обсяг перевезень в країні порівняно з аналогічним періодом 2019 року, впав на 93%, що є одним із найгірших результатів на континенті за даними Євроконтролю. Особливого краху зазнали круїзи, а розміщення та туризм ризикують втратити 30-35% обороту за базовим сценарієм та 60-70% за песимістичним, що ми бачимо на січень місяць 2021 року. Наукова новизна. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що у статті виявлено вплив та підсумовано наслідки пандемії COVID-19 для туристичної економіки Італії як провідної туристичної країни Європи, яка триває до цього моменту, і сформовано перелік заходів для якомога швидшого відновлення туристичних потоків до та з країни, для подальшого відновлення національної економіки загалом. Практична значимість. Надано практичні рекомендації щодо поступового виходу з кризи, упровадження яких дасть змогу зменшити рівень негативного впливу наслідків пандемії на економіку туристичної галузі Італії.-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourism industryen_US
dc.subjectbusinessen_US
dc.subjecteconomyen_US
dc.subjectcrisisen_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристична індустріяen_US
dc.subjectбізнесen_US
dc.subjectпандеміяen_US
dc.subjectекономікаen_US
dc.subjectкризаen_US
dc.subjectCOVID-19en_US
dc.titleAnalysis of the market of Italian tourist services as a factor of social and economic development before and during the covid-19 pandemicen_US
dc.title.alternativeАналіз ринку туристичних послуг Італії як фактор розвитку суспільства та економіки до та під час пандемії covid-19en_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doi10.32680/2409-9260-2021-7-8-284-285-130-136-
Appears in Collections:№ 7-8 (284-285)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
130-136.pdf713,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.