Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13405
Назва: Статистичне моделювання залежності обсягів реалізації від конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Statistical modeling of the dependence of sales volumes on the competitiveness of the enterprise
Автори: Готліб, І.Г.
Gotlib, I.
Бібліографічний опис: Готліб І. Г. Статистичне моделювання залежності обсягів реалізації від конкурентоспроможності підприємства / І. Г. Готліб // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 317 - 319.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: обсяг реалізації
моделювання
конкурентоспроможності підприємства
sales volume
modeling
competitiveness of the enterprise
Короткий огляд (реферат): Для підприємств необхідно бути постійно обізнаними про те, що роблять їх конкуренти, знайти шляхи конкуренції на зовнішньому ринку, відповідаючи або покращуючи продукцію конкурентів. Конкурентоспроможність є відносним поняттям, тісно пов’язаним з ринком, часом, споживачем. Фактор часу відображає плинність конкурентоспроможності для підприємств промисловості. Методика моделювання результатів збутової діяльності підприємства залежно від рівня конкурентоспроможності продукції та стану зовнішнього середовища підприємства дає можливість визначати прогнозні показники обсягів виробництва і збуту продукції залежно від ступенів впливу конкурентоспроможності продукції, залежних і незалежних зовнішніх ризиків
Businesses need to be constantly aware of what their competitors are doing, find ways to compete in foreign markets by matching or improving the products of competitors. Competitiveness is a relative concept closely related to the market, time, consumer. The time factor reflects the fluidity of competitiveness for enterprises industry. Methods of modeling the results of sales activities of the enterprise depending from the level of competitiveness of products and the state of the external environment of the enterprise makes it possible to determine the forecast indicators of production and sales, respectively from the degree of influence of product competitiveness, dependent and independent external risks
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13405
Інші ідентифікатори: JEL classification: C110
УДК 311.187.001
Розташовується у зібраннях:Кафедра статистики та математичних методів в економіці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТИСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЗАЛЕЖНОСТІ ОБСЯГІВ РЕАЛІЗАЦІЇ.pdf327,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.