Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340
Title: Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку
Other Titles: Влияния стратегии маркетинга на процессы ценообразования у банку
The marketing strategy influence on the price formation activity of a bank
Authors: Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
Zavadska, D.
Citation: Завадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.
Issue Date: 2008
Publisher: Атлант
Keywords: банк
споживча оцінка
стратегії ціноутворення
дохідність інвестицій у маркетингові дослідження
банк
потребительская оценка
стратегии ценообразования
доходность инвестиций в маркетинговые исследования
bank
customer estimation
price formation strategy
the investment profitability of a marketing research
Abstract: Проаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.
Проанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.
The research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340
Appears in Collections:Кафедра банківської справи



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.