Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗавадська, Д.В.-
dc.contributor.authorЗавадская, Д.В.-
dc.contributor.authorZavadska, D.-
dc.date.accessioned2014-05-07T11:35:58Z-
dc.date.available2014-05-07T11:35:58Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗавадська Д. В. Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку / Д. В. Завадська // Процеси ціноутворення у фінансовій діяльності банку: монографія. – Одеса: Атлант, 2008. – С. 87-116.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1340-
dc.description.abstractПроаналізовано основні чинники, що впливають на процеси ціноутворення в банку. Досліджено ефективність проведення маркетингової діяльності в банках.ru_RU
dc.description.abstractПроанализированы основные факторы воздействия на процессы ценообразования в банке. Проведены исследования эффективности проведения маркетинговой деятельности в банках.-
dc.description.abstractThe research is to analyse the main factors of the influence on the price formation processes in a bank. The profitability of the marketing activity in a bank is investigated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherАтлантru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectспоживча оцінкаru_RU
dc.subjectстратегії ціноутворенняru_RU
dc.subjectдохідність інвестицій у маркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectбанкru_RU
dc.subjectпотребительская оценкаru_RU
dc.subjectстратегии ценообразованияru_RU
dc.subjectдоходность инвестиций в маркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectbankru_RU
dc.subjectcustomer estimationru_RU
dc.subjectprice formation strategyru_RU
dc.subjectthe investment profitability of a marketing researchru_RU
dc.titleВплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банкуru_RU
dc.title.alternativeВлияния стратегии маркетинга на процессы ценообразования у банкуru_RU
dc.title.alternativeThe marketing strategy influence on the price formation activity of a bankru_RU
dc.typeBook chapterru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банку.pdf338,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.