Впровадження інструментів просування в маркетинговій політиці підприємств ресторанного господарства Одеської області

Loading...
Thumbnail Image

Date

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Видавничий дім «Гельветика»

Abstract

Ресторанне господарство – вид діяльності з надання послуг щодо задоволення потреб споживачів у харчуванні з організацією дозвілля або без нього. До закладів ресторанного господарства відносяться (ст. 1 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») [1]: ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи інший заклад, незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з громадського харчування та ступеня його доступності будь-яким особам, який забезпечує харчуванням невизначену кількість фізичних осіб.
Restaurant business - a type of activity to provide services to meet needs consumers in food with or without leisure. Restaurant establishments include (Article 1 of the Law "On Basic Principles and Requirements for Safety and Quality food ») [1]: restaurant, bar, cafe, dining room, diner, pizzeria, cooking, kiosk or another institution, regardless of the territorial features (place) of economic activity with catering and the degree of its availability to any person who provides food an indefinite number of individuals.

Description

Citation

Михайлюк О. Л. Впровадження інструментів просування в маркетинговій політиці підприємств ресторанного господарства Одеської області / О. Л. Михайлюк // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 346 - 348.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By