Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13424
Назва: | Впровадження інструментів просування в маркетинговій політиці підприємств ресторанного господарства Одеської області |
Інші назви: | Introduction of promotion tools in the marketing policy of restaurant enterprises of Odessa region |
Автори: | Михайлюк, О.Л. Mykhailiuk, O. |
Бібліографічний опис: | Михайлюк О. Л. Впровадження інструментів просування в маркетинговій політиці підприємств ресторанного господарства Одеської області / О. Л. Михайлюк // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 346 - 348. |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Ключові слова: | маркетингова політика ресторанне господарство Одеська область marketing policy restaurant business Odessa region |
Короткий огляд (реферат): | Ресторанне господарство – вид діяльності з надання послуг щодо задоволення потреб
споживачів у харчуванні з організацією дозвілля або без нього. До закладів ресторанного господарства відносяться (ст. 1 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості
харчових продуктів») [1]: ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи
інший заклад, незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з
громадського харчування та ступеня його доступності будь-яким особам, який забезпечує
харчуванням невизначену кількість фізичних осіб. Restaurant business - a type of activity to provide services to meet needs consumers in food with or without leisure. Restaurant establishments include (Article 1 of the Law "On Basic Principles and Requirements for Safety and Quality food ») [1]: restaurant, bar, cafe, dining room, diner, pizzeria, cooking, kiosk or another institution, regardless of the territorial features (place) of economic activity with catering and the degree of its availability to any person who provides food an indefinite number of individuals. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13424 |
Інші ідентифікатори: | JEL сlassification: O140; Z330 УДК 658.8:005.93.378.1 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВПРОВАДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОСУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ.pdf | 335,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.