Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13424
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихайлюк, О.Л.-
dc.contributor.authorMykhailiuk, O.-
dc.date.accessioned2021-10-19T12:34:22Z-
dc.date.available2021-10-19T12:34:22Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL сlassification: O140; Z330-
dc.identifierУДК 658.8:005.93.378.1-
dc.identifier.citationМихайлюк О. Л. Впровадження інструментів просування в маркетинговій політиці підприємств ресторанного господарства Одеської області / О. Л. Михайлюк // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 346 - 348.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13424-
dc.description.abstractРесторанне господарство – вид діяльності з надання послуг щодо задоволення потреб споживачів у харчуванні з організацією дозвілля або без нього. До закладів ресторанного господарства відносяться (ст. 1 Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») [1]: ресторан, бар, кафе, їдальня, закусочна, піцерія, кулінарія, кіоск чи інший заклад, незалежно від територіальних ознак (місця) провадження господарської діяльності з громадського харчування та ступеня його доступності будь-яким особам, який забезпечує харчуванням невизначену кількість фізичних осіб.en_US
dc.description.abstractRestaurant business - a type of activity to provide services to meet needs consumers in food with or without leisure. Restaurant establishments include (Article 1 of the Law "On Basic Principles and Requirements for Safety and Quality food ») [1]: restaurant, bar, cafe, dining room, diner, pizzeria, cooking, kiosk or another institution, regardless of the territorial features (place) of economic activity with catering and the degree of its availability to any person who provides food an indefinite number of individuals.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectмаркетингова політикаen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectОдеська областьen_US
dc.subjectmarketing policyen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subjectOdessa regionen_US
dc.titleВпровадження інструментів просування в маркетинговій політиці підприємств ресторанного господарства Одеської областіen_US
dc.title.alternativeIntroduction of promotion tools in the marketing policy of restaurant enterprises of Odessa regionen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.