Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13444
Title: Територіально-виробнича кооперація у сфері гастрономічного туризму
Other Titles: Territorial and production cooperation in the field of gastronomic tourism
Authors: Нездоймінов, С.Г.
Корнея, С.
Nezdoyminov, S.
Cornea, S.
Citation: Нездоймінов С. Г. Територіально-виробнича кооперація у сфері гастрономічного туризму / С. Г. Нездоймінов, С. Корнея // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 350 - 351.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: територіально-виробнича кооперація
гастрономічний туризм
territorial-production cooperation
gastronomic tourism
Abstract: Розвиток послуг гастрономічного туризму як складової гастрономічної культури сучасного українського суспільства потребує розвитку регіонального потенціалу ресурсів місцевої кухні не тільки з огляду на виклики креативної індустрії, але й поширення практик етнічного харчування у форматі гастрономічних та культурно-пізнавальних турів, відмови від практик домінації швидкого харчування, включення до щоденного меню туристів страв вітчизняної кухні, а також створення сприятливих можливостей через ЗМІ, ініціативи уряду, громадянську самоорганізацію для поширення світового досвіду розвитку практик гастрономічної культури [1, с. 33]. Це дозволить підприємствам креативної індустрії спиратися на нові механізми господарювання, ефективні організаційно-управлінські структури, економічну свободу виробників туристичних послуг, що в умовах вільної конкуренції забезпечить насичення ринку високоякісними послугами гастрономіч - ного туризму, підвищення конкурентоспроможності послуг суб’єктів туристичного бізнесу регіонів. Гастрономічний потенціал туристичних регіонів може стати брендом туристичного напряму дестинацій. Тому важливим є правильний вибір напрямів розвитку гастрономічного туризму, які сформують туристичний потік та привабливість гастрономічних локацій регіону.
Development of gastronomic tourism services as a component of modern gastronomic culture Ukrainian society needs to develop the regional potential of local cuisine resources not only in view of the challenges of the creative industry, but also the spread of ethnic nutrition practices in format of gastronomic and cultural-cognitive tours, abandonment of the practices of fast domination food, inclusion in the daily menu of tourists of national cuisine, as well as the creation favorable opportunities through the media, government initiatives, civic self-organization for dissemination of world experience in the development of gastronomic culture practices [1, p. 33]. This will allow enterprises of the creative industry rely on new management mechanisms that are effective organizational and managerial structures, economic freedom of producers of tourist services, which in conditions of free competition will provide saturation of the market with high-quality gastronomic services - tourism, increasing the competitiveness of the services of tourism businesses in the regions. The gastronomic potential of tourist regions can become a brand of the tourist direction destinations. Therefore, it is important to choose the right areas of gastronomic tourism, which will form the tourist flow and attractiveness of gastronomic locations of the region.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13444
Other Identifiers: JEL сlassification: L830; R110
УДК 338.48-6:641/642
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕРИТОРІАЛЬНО-ВИРОБНИЧА КООПЕРАЦІЯ У СФЕРІ.pdf314,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.