Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНездоймінов, С.Г.-
dc.contributor.authorКорнея, С.-
dc.contributor.authorNezdoyminov, S.-
dc.contributor.authorCornea, S.-
dc.date.accessioned2021-10-21T06:28:51Z-
dc.date.available2021-10-21T06:28:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL сlassification: L830; R110-
dc.identifierУДК 338.48-6:641/642-
dc.identifier.citationНездоймінов С. Г. Територіально-виробнича кооперація у сфері гастрономічного туризму / С. Г. Нездоймінов, С. Корнея // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 350 - 351.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13444-
dc.description.abstractРозвиток послуг гастрономічного туризму як складової гастрономічної культури сучасного українського суспільства потребує розвитку регіонального потенціалу ресурсів місцевої кухні не тільки з огляду на виклики креативної індустрії, але й поширення практик етнічного харчування у форматі гастрономічних та культурно-пізнавальних турів, відмови від практик домінації швидкого харчування, включення до щоденного меню туристів страв вітчизняної кухні, а також створення сприятливих можливостей через ЗМІ, ініціативи уряду, громадянську самоорганізацію для поширення світового досвіду розвитку практик гастрономічної культури [1, с. 33]. Це дозволить підприємствам креативної індустрії спиратися на нові механізми господарювання, ефективні організаційно-управлінські структури, економічну свободу виробників туристичних послуг, що в умовах вільної конкуренції забезпечить насичення ринку високоякісними послугами гастрономіч - ного туризму, підвищення конкурентоспроможності послуг суб’єктів туристичного бізнесу регіонів. Гастрономічний потенціал туристичних регіонів може стати брендом туристичного напряму дестинацій. Тому важливим є правильний вибір напрямів розвитку гастрономічного туризму, які сформують туристичний потік та привабливість гастрономічних локацій регіону.en_US
dc.description.abstractDevelopment of gastronomic tourism services as a component of modern gastronomic culture Ukrainian society needs to develop the regional potential of local cuisine resources not only in view of the challenges of the creative industry, but also the spread of ethnic nutrition practices in format of gastronomic and cultural-cognitive tours, abandonment of the practices of fast domination food, inclusion in the daily menu of tourists of national cuisine, as well as the creation favorable opportunities through the media, government initiatives, civic self-organization for dissemination of world experience in the development of gastronomic culture practices [1, p. 33]. This will allow enterprises of the creative industry rely on new management mechanisms that are effective organizational and managerial structures, economic freedom of producers of tourist services, which in conditions of free competition will provide saturation of the market with high-quality gastronomic services - tourism, increasing the competitiveness of the services of tourism businesses in the regions. The gastronomic potential of tourist regions can become a brand of the tourist direction destinations. Therefore, it is important to choose the right areas of gastronomic tourism, which will form the tourist flow and attractiveness of gastronomic locations of the region.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectтериторіально-виробнича коопераціяen_US
dc.subjectгастрономічний туризмen_US
dc.subjectterritorial-production cooperationen_US
dc.subjectgastronomic tourismen_US
dc.titleТериторіально-виробнича кооперація у сфері гастрономічного туризмуen_US
dc.title.alternativeTerritorial and production cooperation in the field of gastronomic tourismen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕРИТОРІАЛЬНО-ВИРОБНИЧА КООПЕРАЦІЯ У СФЕРІ.pdf314,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.