Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13446
Title: Роль сувенірної продукції в туристичній діяльності
Other Titles: The role of souvenirs in tourism
Authors: Ярьоменко, С.Г.
Нєчева, Н.В.
Iaromenko, S.
Niecheva, N.
Citation: Ярьоменко С. Г. Роль сувенірної продукції в туристичній діяльності / С. Г. Ярьоменко, Н. В. Нєчева // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 361 - 362.
Issue Date: 2021
Publisher: Видавничий дім «Гельветика»
Keywords: сувенірна продукція
туристична діяльнісь
souvenir products
tourist activity
Abstract: Роздрібна торгівля товарами, у тому числі, туристичними сувенірами, є невід’ємною частиною взаємопов’язаних елементів інфраструктури. Спеціалізовані предмети на згадку про перебування на курорті, у тій чи іншій країні, або спогад про відвідувані природні т а культурно- історичні об’єкти мають значну популярність.
Retail sale of goods, including tourist souvenirs, is integral part of the interconnected elements of the infrastructure. Specialized items in memory of stay at a resort, in a country, or a memory of visiting natural and cultural historical sites are very popular.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13446
Other Identifiers: JEL classification: Z320
УДК 379.85:339.37
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.