Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13454
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОбнявко, О.В.-
dc.contributor.authorКубік, В.Д.-
dc.contributor.authorБеспалов, В.М.-
dc.contributor.authorГуберник, А.О.-
dc.contributor.authorObniavko, O.-
dc.contributor.authorKybik, V.-
dc.contributor.authorBespalov, V.-
dc.contributor.authorGubernyk, A.-
dc.dateFor components of modern business of all countries in modern conditions of globalization, acceleration technical progress, the introduction of robotics and the digitalization of the economy is being updated the problem of compliance with ethical norms and social responsibility.-
dc.date.accessioned2021-10-21T12:59:11Z-
dc.date.available2021-10-21T12:59:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifierJEL classification: M310; М410-
dc.identifierУДК 174.4:657-
dc.identifier.citationОбнявко О. В. Етика в обліку та маркетингу: можливість інтеграції підходів / О. В. Обнявко, В. Д. Кубік, В. М. Беспалов, А. О. Губерник // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 381 - 384.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13454-
dc.description.abstractДля складових сучасного бізнесу всіх країн в сучасних умовах глобалізації, прискорення технічного прогресу, вровадження робототехніки та цифровізації економіки актуалізується проблема дотримання етичних норм та соціальної відповідальностіen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.subjectоблікen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectетікаen_US
dc.subjectaccountingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectethicsen_US
dc.titleЕтика в обліку та маркетингу: можливість інтеграції підходівen_US
dc.title.alternativeEthics in accounting and marketing: the possibility of integrating approachesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.