Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13475
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПелех, О.Б.-
dc.contributor.authorPelekh, O.-
dc.date.accessioned2021-10-29T08:40:07Z-
dc.date.available2021-10-29T08:40:07Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПелех О. Б. Пріоритетні засади структурного регулювання національної економіки України / О. Б. Пелех // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2021. – № 1 (76). – С. 33–45.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13475-
dc.description.abstractУ статті визначено засади структурного регулювання національної економіки в найближчій перспективі у формі реструктуризації. Досліджено завдання суб’єктів структурної політики на мікро-, макро- і мезорівнях. За результатами структурно- темпорального аналізу, проведеного у попередніх працях авторки, виділено чотири цільові напрями: загальні показники, секторально-галузевий розвиток і розвиток продуктивних сил, експорт-імпорт товарів і послуг, оплата праці та міжнародна трудова міграція. Сформовані цілі узагальнено у вигляді трьох домінант розвитку: націленість на економічне зростання, стабілізація структурно-просторового та часового розвитку, вирівнювання рівнів розвитку. Означено, що у найближчій та середньостроковій перспективі Україна повинна скористатися власними конкурентними перевагами і розвивати галузі, в яких має здобутки на внутрішньому і світовому ринках: сільське господарство та переробна промисловість, легка і меблева промисловість, інформаційні технології, виробництво і продаж зброї. Запропоновано розробити та реалізувати цільові комплексні програми, подібні до тих, які впроваджують з метою здійснення регіонального структурного розвитку спільноти в країнах – членах Європейського Союзу: загальнодержавні програми – «Інтелектуальний розвиток», «Інфраструктура та навколишнє середовище», підтримка регіонів, «Розвиток освіти знань»; низку регіональних програм – підтримка науково- дослідної діяльності, підприємництва, діяльності, пов’язаної з дорожньою та залізничною інфраструктурою, муніципальним управлінням, ревіталізацією, інфраструктурою охорони здоров’я та соціальними послугами тощо. Для реалізації програм та цілей запропоновано застосовувати інструменти «мʼякого» та «жорсткого» впливу.en_US
dc.description.abstractThe article defines the principles of structural regulation of the national economy in the near future in the form of restructuring. The tasks of structural policy actors at the micro-, macroand meso- levels are considered. According to the results of structural and temporal analysis conducted in the previous works of the author, four target areas are identified: general indicators, sectoral development and development of productive forces, export-import of goods and services, wages and international labor migration. The formed goals are generalized in the form of three dominants of development: focus on economic growth, stabilization of structural, spatial and temporal development, equalization of levels of development. It was noted that in the short term and medium term, Ukraine should benefit from its competitive advantages and, above all, develop industries in which it already has some achievements and can successfully compete in the domestic and global markets. These are primarily agriculture and the processing industry, light and furniture industries, information technology and the production and sale of weapons. It is proposed to develop and implement targeted comprehensive programs, similar to those implemented for regional structural development of the community in European Union (EU) member states: national programs, namely, «Intellectual Development», «Infrastructure and Environment», support of regions, «Development of knowledge education»; a number of regional programs ‒ support for research, entrepreneurship, activities related to road and railway infrastructure, municipal government, revitalization, health care infrastructure and social services, etc. To implement programs and goals, it is proposed to use the tools of «soft» and «hard» influence.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectструктурна політикаen_US
dc.subjectреструктуризаціяen_US
dc.subjectцілі структурної політикиen_US
dc.subjectструктурні дисбалансиen_US
dc.subjectцільові програми розвиткуen_US
dc.subjectstructural policyen_US
dc.subjectrestructuringen_US
dc.subjectstructural policy goalsen_US
dc.subjectstructural imbalancesen_US
dc.subjecttargeted development programsen_US
dc.titleПріоритетні засади структурного регулювання національної економіки Україниen_US
dc.title.alternativePriority principles of structural regulation of the national economy of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33987/vsed.1(76).2021.33-45-
Розташовується у зібраннях:Випуск 1, № 76

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33-45.pdf654,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.