Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13500
Назва: Сучасні проблеми обліку маркетингових витрат
Інші назви: Modern problems of accounting for marketing costs
Автори: Шерер, І.Л.
Sherer, I.
Бібліографічний опис: Шерер І. Л. Сучасні проблеми обліку маркетингових витрат / І. Л. Шерер // Наукові проблеми господарювання на макро-, мезо- та мікроекономічному рівнях : зб. матеріалів ХIХ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 100-річчю Одеського національного економічного університету, 17-18 травня 2021 р. / М-во освіти і науки України, Ін-т модернізації змісту освіти, ОНЕУ. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 393–395.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Ключові слова: проблеми
облік
маркетингові витрати
problems
accounting
marketing costs
Короткий огляд (реферат): Розвиток сучасної національної економічної системи вимагає від вітчизняних підприємств переходу від виробничо-збутової до маркетингової орієнтації діяльності, яка, у свою чергу, передбачає використання брендів та торгових марок.
The development of a modern national economic system requires domestic enterprises transition from production and marketing to marketing orientation, which, in turn, involves the use of brands and brands.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13500
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ОБЛІКУ МАРКЕТИНГОВИХ ВИТРАТ.pdf326,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.