Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13501
Назва: An exploratory study of theories of green marketing and its practices
Інші назви: Дослідження теорії та практики зеленого маркетингу
Автори: Tarasova, K.
Rulinska, O.
Тарасова, К.І.
Рулінська, О.В.
Бібліографічний опис: Bulsara H. An exploratory study of theories of green marketing and its practices / H. Bulsara, M. Matharu, K. Tarasova, O. Rulinska, I. Gogol // Independent journal of management & production (IJM&P). Special Edition ISE, S&P. – 2021. – V. 12. – N. 6. – P. 431–444.
Дата публікації: 2021
Ідентифікатор DOI: https://doi.org/10.14807/ijmp.v12i6.1781
Ключові слова: environmental marketing
Green marketing
Brand
екологічний маркетинг
зелений маркетинг
бренд
Короткий огляд (реферат): One business area where environmental issues have received a great deal of discussion in the popular and professional press is marketing. Terms like "Green Marketing" and "Environmental marketing" appear frequently in the popular press. Many governments around the world have also become so concerned about green marketing activities. Attention was drawn to the subject in late1970’s when the American Marketing Association organized a workshop on Ecological Marketing in 1975. Green Marketing has been an important academic research topic since its inception. But at the same time one of the biggest problems with the green marketing area is that there has been little attempt to academically examine environmental or green marketing. Although environmental issues influence all human activities, few academic disciplines have integrated green issues into their literature. The aim of the study was to explore research and real-life examples of green marketing that may help in future empirical research. This paper attempts to examine the concept and evolution of green marketing, identify what makes marketing green. An attempt has also been made to discuss some examples of green marketing practices in Indian context and ascertain the ways to improve consumer appeal for environmentally preferable products through different marketing strategies.
Однією із сфер бізнесу, де екологічні проблеми викликають багато дискусій у популярній та професійній пресі, є маркетинг. У популярній пресі часто з’являються такі терміни, як «зелений маркетинг» та «екологічний маркетинг». Багато країн у всьому світі також дуже стурбовані проблемою зеленого маркетингу. Увагу на цю тему було привернуто наприкінці 1970-х, коли Американська асоціація маркетингу організувала семінар з екологічного маркетингу в 1975 році. Зелений маркетинг був важливою темою академічних досліджень з самого початку. Але водночас однією з найбільших проблем зеленого маркетингу є те, що було зроблено мало спроб академічного вивчення екологічного чи зеленого маркетингу. Хоча екологічні проблеми впливають на всю людську діяльність, лише деякі академічні дисципліни інтегрували зелені проблеми у свою літературу. Метою дослідження стало вивчення та приведення реальних прикладів зеленого маркетингу, які можуть допомогти в майбутніх емпіричних дослідженнях. Цією статтею автори роблять спробу розглянути концепцію та еволюцію зеленого маркетингу, визначити, що робить маркетинг зеленим. Також було зроблено спробу обговорити деякі приклади практики зеленого маркетингу в індійському контексті та з’ясувати шляхи підвищення привабливості споживачів щодо екологічно кращих продуктів за допомогою різних маркетингових стратегій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13501
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
An exploratory study of theories of green marketing and its practices.pdf158,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.