Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13501
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTarasova, K.-
dc.contributor.authorRulinska, O.-
dc.contributor.authorТарасова, К.І.-
dc.contributor.authorРулінська, О.В.-
dc.date.accessioned2021-11-02T12:51:05Z-
dc.date.available2021-11-02T12:51:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationBulsara H. An exploratory study of theories of green marketing and its practices / H. Bulsara, M. Matharu, K. Tarasova, O. Rulinska, I. Gogol // Independent journal of management & production (IJM&P). Special Edition ISE, S&P. – 2021. – V. 12. – N. 6. – P. 431–444.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13501-
dc.description.abstractOne business area where environmental issues have received a great deal of discussion in the popular and professional press is marketing. Terms like "Green Marketing" and "Environmental marketing" appear frequently in the popular press. Many governments around the world have also become so concerned about green marketing activities. Attention was drawn to the subject in late1970’s when the American Marketing Association organized a workshop on Ecological Marketing in 1975. Green Marketing has been an important academic research topic since its inception. But at the same time one of the biggest problems with the green marketing area is that there has been little attempt to academically examine environmental or green marketing. Although environmental issues influence all human activities, few academic disciplines have integrated green issues into their literature. The aim of the study was to explore research and real-life examples of green marketing that may help in future empirical research. This paper attempts to examine the concept and evolution of green marketing, identify what makes marketing green. An attempt has also been made to discuss some examples of green marketing practices in Indian context and ascertain the ways to improve consumer appeal for environmentally preferable products through different marketing strategies.en_US
dc.description.abstractОднією із сфер бізнесу, де екологічні проблеми викликають багато дискусій у популярній та професійній пресі, є маркетинг. У популярній пресі часто з’являються такі терміни, як «зелений маркетинг» та «екологічний маркетинг». Багато країн у всьому світі також дуже стурбовані проблемою зеленого маркетингу. Увагу на цю тему було привернуто наприкінці 1970-х, коли Американська асоціація маркетингу організувала семінар з екологічного маркетингу в 1975 році. Зелений маркетинг був важливою темою академічних досліджень з самого початку. Але водночас однією з найбільших проблем зеленого маркетингу є те, що було зроблено мало спроб академічного вивчення екологічного чи зеленого маркетингу. Хоча екологічні проблеми впливають на всю людську діяльність, лише деякі академічні дисципліни інтегрували зелені проблеми у свою літературу. Метою дослідження стало вивчення та приведення реальних прикладів зеленого маркетингу, які можуть допомогти в майбутніх емпіричних дослідженнях. Цією статтею автори роблять спробу розглянути концепцію та еволюцію зеленого маркетингу, визначити, що робить маркетинг зеленим. Також було зроблено спробу обговорити деякі приклади практики зеленого маркетингу в індійському контексті та з’ясувати шляхи підвищення привабливості споживачів щодо екологічно кращих продуктів за допомогою різних маркетингових стратегій.-
dc.language.isoenen_US
dc.subjectenvironmental marketingen_US
dc.subjectGreen marketingen_US
dc.subjectBranden_US
dc.subjectекологічний маркетингen_US
dc.subjectзелений маркетингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.titleAn exploratory study of theories of green marketing and its practicesen_US
dc.title.alternativeДослідження теорії та практики зеленого маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.14807/ijmp.v12i6.1781-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
An exploratory study of theories of green marketing and its practices.pdf158,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.